Stig helmer

Har varit i bollebacken sen halv 12 idag och åkt slalom med Amanda, Giuseppe & Elin. Det var så jävla härligt väder! Vi höll oss till barnbacken igen, men nu börjar man iallafall kunna det där med att åka slalom! Kul är det iallafall. Elin tyckte jag såg ut som Stig Helmer i backen med min knoppmössa och kassa åkande, tar det som en komplimang jag ;)








Ska alldeles snart hoppa in i duschen och skrubba av mig lite, sen fixa i ordning mig för att sen bege oss till Ren där vi är bjuden på middag hos Jonse, Bettan, Jens & Johan. Blir kanoners det! Sen blir det väl antagligen Sportin ikväll för ingen av oss riktigt har råd att gå på Hoffmaestro..

Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0