Tisdag

Vaknade för nån timme sen och har ätit frukost osv. Snart ska jag & Camilla ut på en långpromenad, en runda som vi jämt brukade ta förr. Ska bli skönt att komma ut & röra på sig. Har ju varken haft tid eller ork till att ta mig ner till sporthallen så känns som att jag ska säga upp träningskortet och börja promenera nu när det börjar bli varmare ute. Måste verkligen börja röra på mig nu för nu står det still på vågen :P Ska även ändra kosten lite mer och äta nyttigare. Mer sallader och mindre bröd & pasta.  Ska tvinga mig ut på promenader dom dagar jag är ledig.

Tror verkligen jag kommer att klara det här.. det kommer ta lång tid men klara det tror jag att jag gör, iallafall som det känns nu för jag har aldrig varit mer taggad!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror du kommer klara det! Jag tror på dig! :)

2011-03-22 @ 19:30:30
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0