Tisdag

Ja då har man nyss vaknat.. eller ja, jag vaknade och klev upp kl 7 imorse men somnade om tills nu. Nu sitter jag och funderar på om jag ska följa med Helena S till Bolle ikväll och åka slalom eller inte.. jag vet inte om jag vågar åka i liftarna haha. Är sjukligt rädd för att åka i dom då jag ramlar hela jävla tiden. Men det skulle vara kul, är ju typ 8-10 år sen jag åkte slalom sist.. har bara åkt snowboard senast å det är jag ju inge vidare på heller :P

Och bilen min ger snart upp, eller iallafall batteriet så jag läre väl pysa iväg snart och köpa mig ett nytt. Den ville inte starta igår då jag skulle iväg och handla, men tack och lov så kom Elin å hjälpte mig igen hehe. Åkte till Freluga en sväng och hälsade på och gosade lite med Teo.

Han sa nått så sött igår när vi stog ute, han sa:

Teo: Där uppe är mormor (och pekade mot stjärnorna), Hon har varit där länge, hon har en ficklampa som hon lyser med.

Då mena ju sötnosen att hon var en av stjärnorna som lös, fast hon hade en ficklampa som gjorde så att stjärnan lös :) naaaaw. Barn är bra gullig dom!

Kommentarer
Postat av: Sara

Barn är ju bara för söta! :)

2011-03-16 @ 08:36:31
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0