Torsdag

Idag har det inte hänt så värst mycket måste jag säga.. Vaknade bakis eftersom att det vart en sjukt spontan utekväll igår & full vart man. Sen när jag hade vaknat till så drog vi till Max & åt lite bakismat, sen till Kilafors en sväng och sen åkte vi & hälsade på Malin och fick äntligen träffa lilla sötaste Linus! Synd att den lilla krabaten sov bara ;) haha. Efter det så åkte jag hem till Elin där vi satt och pratade och sen kikade på Big Brother hehe. Det var väl min dag det!

Var även ner på stan också kom jag på, med Lelle. Handlade en söt sommarklänning, lösnaglar, ansiktsmask, alkohol och underkläder. Nu jävlar är jag fattig igen. Imorgon är det först skola som gäller, sen möte i 3 timmar sen blir det Sport In för hela slanten! Och på lördag så blir det Tranan :) Blir nog en bra helg det här.

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Tyckte de va taskigt ja:P Lägg upp en bild på klänningen du köpte, jag vill see:D

2011-04-02 @ 13:19:23
URL: http://camillac.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0