Torsdag

Haft skola hela dagen lång, & jisses vad mycket saker vi gjorde idag, var helt slut i huvudet när jag kom hem. Jag somnade en stund också heh, men det är inget förvånande. När jag vaknade så åkte jag till Björktjära & hälsade på älskade Sara & lilla söta Adam. Åååh han var så söt! Var riktigt kul att träffas igen, var ju ett jävla tag sen nu. Åker även till Borlänge på lördag-söndag och hälsar på. Ska fira Sara som fyllt 24! :)

Snodde en bild på Adam av Sara (saranorell.blogg.se) eftersom att jag inte har någon kamera att knäppa med.
Hoppas det gick bra sara ;)



Ligger i sängen nu och ska strax sova. Har en del att göra imorgon. Först skola, sen stan en sväng, sen åka till Freluga & fira Teo & Alexander, sen tvätta & ta en promenad. Så jag säger godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är lugnt det :) ska bli så kul när ni kommer! :D

2011-03-25 @ 15:10:57
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0