Värt!

Trots att det inte vart någon Borlänge så festade vi här hemma istället, och fyfan vad kul jag hade! Var ett bra jävla tag sen jag hade såhär kul ute nu faktiskt. Minnet sviker ju en aning men äh, vet att jag hade kul iallafall, huvudsaken det! Hoppas på repris nästa helg då det är Doka + Ola & PotatisarnaSport In på fredag. Igår var man ju bara hemma och var bakis, men som tur var så kom Elin och gjorde oss sällskap :P

Vaknade nyss av att resursen ringde.. Ska jobba natt nu inatt och imorgon natt! Ska iväg på ett möte idag kl 13-15 också, och på onsdag morgon när jag kommit hem så blir det att sova i 3 timmar sen ett till möte på 3 timmar, och efter det så får jag sova! Men jag älskar att jobba natt, så det gör inget hehe.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åsså möte på fredag?! Den 1 med mig?! ;)

2011-03-28 @ 13:07:47
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/
Postat av: Mija

Hur är det att jobba natt? Jag har oxå sagt att jag kan tänka mig det, men vet inte om jag orkar...

Mvh Mija

2011-03-28 @ 20:28:19
URL: http://www.gusigans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0