Lesssssssssss

Fyfan vad jag är sjukt less på skolan just nu. Har rester på 2 kurser kvar och det ska vara inne senast söndag om jag fattade det rätt. Fick reda på det i förrgår.. kul att dom sa det lite tidigare? Innan vi gick ut på praktik så hade vi ju hela praktiken på oss att göra rester men NÄE! Just nu känns det som att jag skiter i skolan. Har iallafall lyckats göra klar en uppgift nu ikväll. Har 2 kvar sen är jag klar med en kurs. "bara" en hel kurs kvar då. Vill bara ha sommar nu så jag får jobba, tjäna pengar och sen ta ledigt för att dra utomlands, för det behövs.

Annars så går det bra med praktiken. Trivs fortfarande otroligt bra. Får se en massa nya saker varje dag och intressant är det. Idag var jag på Dialysmottagningen och fick se lite. Ska försöka vara med på en operation någon dag också, och även vara på akuten om det går. Lika bra att passa på när man är där :)

Nu har jag tagit en paus i pluggandet och ska slänga i en massa tvätt i tvättmaskinen för jag har inte ett endaste klädesplagg som är rent just nu. Sen ska jag duscha och bara ta det lugnt. Orkar inte göra mycket mer heller, är helt slut som människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0