Onsdag

Ja nu var det ett tag sen jag skrev. Har verkligen inte orkat. Känt mig så jävla less och helt slut som människa. Gråten har suttit i halsen utan anledning. Men nu så är det inte mycket kvar så ska kämpa på! Har hunnit med lite sen sist faktiskt.

Åkte till Stockholm i Lördags med Luva för att hälsa på Camilla. Vi förfestade och sen drog vi till Scandic där och drack och blev bjuden på öl. Camilla visade även sin "talang" i servering haha! Fyfan, var så jävla längesen jag skrattade sådär mycket, mer ska jag inte säga. Sen efter det så drog vi till slussen och gick in på Skepparen tror jag det hette.. drack lite och sådär, sen drog vi hem. Morgonen efter så var vi väl lite sliten men vi pallrade oss upp och drog till Gröna Lund. Det var så jävla värt! Fick se en konsert på köpet. Såg drottning Silvia, Darin, Tove Styrke, Veronica Maggio och några fler hehe. Åkte massa karuseller å hade riktigt trevligt! kom hem runt 1 på måndag morgon. Camilla & Luva har en massa bilder så ska be dom skicka så kan jag lägga ut här :)

Sen idag så har jag varit med och sett på 3 operationer. Var sjukt intressant och alla var så trevlig så. Kan tänka mig att det är störigt när en elev står och glor på dom när dom jobbar haha, men snäll var dom! Fick se när dom tog ut 2 gallblåsor, en med titthål och en med operation, sen fick jag se när dom satte in en pacemaker på en också.

Har även varit iväg och skrivit på kontrakt för lägenheten, så nu är det bara att invänta augusti och nycklarna!

Sitter hemma nu i soffan och myser i min nya Onepiece som kom idag!  Lelle är här och ska sova över här ikväll, mycket trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

What colour is it? Jag ska oxo köp en. puss på dig fjup <3

2011-05-26 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0