Ritualen

Kollade på Ritualen (The Rite) igår eftersom att jag läst att den ska vara så sjukt läskig och bra. Är väl ganska seg jag, antar att dom flesta har sett den redan haha. Kollade på typ halva igår kväll men pausade när det vart läskigt och fortsatte kolla idag när det var ljust ute, är jävligt feg jag när det gäller skräckisar! Men läskig var den men inte lika läskig som jag trodde, men bra var den! Anthony Hopkins är ju sån jävla bra skådis.

Handling:

Inspirerad av verkliga händelser, följer "Ritualen" den skeptiska teologistudenten Michael Kovak, som motvilligt går på exorcismskolan i Vatikanen. Under ett besök i Rom träffar han en oortodox präst, Fader Lucas (Anthony Hopkins), som introducerar honom för den mörkare sidan av sin tro.

Genre: Thriller
Tid: 114 min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0