Sommar sommar sommar..

Men nu jävlar är det väl snart sommar iallafall! Dom flesta löven på träden har tittat ut, å idag var det sjukt varmt! Lite synd att jag började praktiken kl 13.30 men det gör inte så mycket för jag trivs som fan där! Alla är sjukt trevlig och gullig :) Får testa på en massa nya saker hela tiden. I fredags tog jag mitt första blodprov på en patient å de gick skitbra, förutom att jag skakade som en jävla idiot hehe. Idag har jag fått göra massa olika!

I Lördags så drog vi ju till Gävle på cruisingen, var väl helt okej! Inte superkul men inte tråkigt heller. Och igår så åkte jag & lelle hem till Malin i Kilafors och grillade och vi åt som jävla grisar haha. Var fortfarande mätt imorse när jag vaknade.. Men jävligt gott var de! Första grillningen för mig iår.  Sen satt vi bara å sjukade oss tills klockan vart mycket.

Hade väl inte så mycket mer att säga.. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0