Tisdag

Vaknade för någon timme sen, och sen dess har jag inte gjort många knop inte. Ligger i syrrans säng nu med hon och Pecca, vi alla plickar framför datorerna haha. Ska väl inte göra så mycket idag heller tror jag, städa lite och få undan saker tänkte jag. Men de blir väl aldrig av som vanligt. Blir nog även en promenad med Malin lite senare :)

Igår va första dagen på praktiken också, är på sjukhuset avdelning 5. Jag har en känsla av att jag kommer trivas som fisken i vattnet där. Har en jätte trevlig handledare och all personal där var också trevlig! Mycket nya saker att ta in och intressant är det.

Va även en sväng till Freluga igår och firade bror som fyllde år. Blev bjuden på kladdkaka. Jag som inte alls tycker om sånt där, men igår var de fan gott! hehe. Gosade lite med Teo också såklart.

Ställde mig även på en lägenhet idag som jag VERKLIGEN hoppas att jag får. Ska bli så jävla skönt att få bo själv kan jag tala om. Men med min tur så får jag den väl inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0