Torsdag

Vaknade inte riktigt på rätt sida imorse kände jag. Och det beror på att jag blev ofrivilligt väckt av brandlarmet. Som sagt tidigare så blir jag ett jävla monster om jag blir väckt i onödan.

Har ni sett vänner avsnittet där Phoebe får damp på sin brandvarnare som ALDRIG slutar pipa? (Om inte; http://www.youtube.com/watch?v=j1azo7fpudo&feature=related ) Precis så kände jag mig imorse. Den pep, å pep, å pep..... å pep. Så jag klev upp, röck ut det förbannade batteriet och gick och la mig igen.. då kom det där jävla pipet igen. HUR FAN GÅR DET TILL NÄR JAG RÖCK UR BATTERIET??? Så jag försökte likt Phoebe att leta en jävla knapp att trycka in, men hittade ingen. Tillslut kastade jag skiten under en hög med täcken så kunde jag somna om i 15 min till... Har inte vågat lyfta på täcken än, den får förbli begravd ett tag till.

Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag. Hade praktik och det gick finfint! Somnade i några timmar när jag kom hem, sen åkte jag till Granbo en sväng och hälsade på och nu ska jag snart sova så jag orkar upp imorgon. 
GODNATT :)


Kommentarer
Postat av: Camilla C

Kan ju inte bli en alex och camilla fylla utan dig :'( Buhuhuu

2011-05-06 @ 10:30:19
URL: http://camillac.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0