Fan har hänt?

Jag är vaken och pigg denna tid, det är fan inte ofta det händer inte. 2 gånger per år max. Har dessutom varit vaken en timme redan. Har hunnit gjort mig en godans frukost som bestog av ägg & bacon & en fincrisp! Vägde mig också även fast jag egentligen ska väga mig varannan vecka, men är lite för otålig för det haha. Har gått ner ännu lite till! I LIKE! Tror fan det kommer gå vägen nu alltså, eller jag tror inte ens, jag vet! bara jag ger det tid, för det har jag aldrig gjort förr, då skulle det hända snabbt.

Har liksom ändrat hela tankegången när det gäller allt det här. Till och med när jag var full och dyngrak så valde jag ramlösa istället för cola utan att ens tänka på det? det mina damer och herrar har ALDRIG hänt. Vill liksom inte ha cola längre, blir äcklad av det. Lika maxmat också, kan spy bara jag känner lukten! Kliar även i benen om jag inte får ta en liten promenad åtminstånde.

Sitter iallafall i sängen nu under min mysfilt och kollar på tv. Ska hoppa in i duschen snart men fryser så förbannat så jag väntar en liten stund till hehe.. Lyssnar på Adele - Set fire to the rain.. såå bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0