Bonden

Sitter hemma hos Amme nu och passar hennes katter lite medans hon är i Stockholm tills imorgon. Har gosat massor med dom, men dryg har dom varit också! :P Sitter och kollar på tv nu och ska väl iväg och äta sen tror jag? Inte säkert än.


Igår hade jag inte ett skit att göra så jag följde med Camilla till Falun som moraliskt stöd i bilen haha. Medans dom kollade på Magnus Betnér så vandrade jag runt och kikade lite :) Kom hem runt 1 och då kollade vi på Cheaters & Jerry Springer.. som på gamla goda tiden!

Nä men nu ska jag gå och rensa kattlådan.. luktar som att det behövs.. kul :)

Lilla Håkan, var så söt så var tvungen att ta en bild. (några veckor sen)

Sune vart inte lika söt... haha!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hedhamre? ;D

2011-11-18 @ 18:51:59
Postat av: Alex

Menade ju såklart bonden. Blandar jämt ihop eftersom det är hamregatan haha :P

2011-11-18 @ 19:37:17
Postat av: amanda

Hahahaha! såååå gulliga.. tack för att du tog hand om dom <3

2011-11-20 @ 21:45:33
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0