Hörtbölle

Idag har jag varit ut på en timmes promenad, 6,5 km vart det. Jävligt skönt, försökte gå lite snabbare denna gång. Är jag ledig imorgon så blir det en promenad då också. Har "hittat" perfekta vägen att gå :)

Måste även försöka ta mig ner på stan nån dag och göra en synundersökning har jag kommit på. Märker att synen blivit värre då jag ser lite suddigare på långt håll.. Eller ja, inte suddigt men ser inte skarpt heller. Känns lite surt men ja vad ska man göra? Får se vad dom säger! Kanske därför jag är trött hela tiden också? Provade ju pappas glasögon för nån vecka sen som jag brukar göra ibland bara för skoj, och har alltid sett sjukt suddigt i dom, men denna gången vart allt sjukt klart och skarpt istället haha. Men visar det sig att jag har dålig syn så blir det då linser iallafall!
Hej och välkommen åldersnoja..

Igår vart det en spontantripp till Gävle med Hanna! Hon köpte lite julklappar och jag hittade inte ett skit som vanligt. Men fick en massa idéer som jag ska tänka vidare på, alltid nått! Ska försöka ta mig dit igen innan jul så kan man handla klart allt då. När vi kom hem så hälsade vi på Amme där Lelle också var, sen vart det promenad och hem och sova.

Innan promenaden jag tog tidigare så kom Pecca, lillkillen, Amme & Lelle på besök. Å herre min gud vad söt och liten lillbebisen är! Man undrar ju när det är dags för en själv att stadga sig haha. Alla andra är ju redan på god väg!

Ska strax hoppa in i duschen och sen ligga i sängen och glo på tv tills jag somnar. Natti!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hihi :) <3 ja du har då nåt att se fram emot!

2011-11-09 @ 12:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0