Lördag

En lugn och vit helg har det blivit. Har inte heller blivit utringd på jobb så har mest tagit det lugnt och promenerat lite. Var till Kilafors tidigare ikväll och var med Malin, Heléne och Amme. Pratade och åt mat haha! Efter det så släppte jag av Amme hos sig och åkte vidare till Granberg för att hälsa på Elin! Kollade på Sunes Jul. BÄSTA! :)

ligger i sängen nu och ska försöka sova lite, men lyckas ju aldrig somna före kl 3 ändå typ. Ska nog dra igång en film att somna till. Har precis fått hem "Jag Saknar Dig" som folk har sagt är bra.. så blir väl att glutta på den då!



Har varit ganska duktig denna vecka med promenader måste jag säga.

Måndag: 60 min promenad
Tisdag:
60 min promenad
Onsdag:
40 min promenad
Torsdag:
Vilodag
Fredag:
60 min promenad
Lördag:
30 min promenad
Söndag:
Om jag inte ska jobba så blir det en 60 min promenad.

Har även varit duktig med maten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0