Nattpass

Vaknade för en stund sen och slänge i mig lite frukost, ska snart slänga mig i duschen och sen gå iväg och handla nått att äta tills inatt när jag jobbar. Har varit lite dåligt med promenader dom 3 senaste dagarna men ska ta en lång jävel imorgon när jag vaknar! :)

Har även slutat att väga mig så ofta.. ska väga mig högst en gång i veckan, men helst varannan. Man stirrar sig blir annars haha. Ska även skaffa mig ett gymkort igen när jag har råd. Saknar att gå på Zumban faktiskt, var sjukt kul! Sen kan man dra in på gymmet och gymma lite efteråt. Och nu när det börjar bli jävligt kallt ute så kan det vara skönt att träna inne istället för ute i -30. Men får se hur ekonomin ser ut nästa månad.. har varit skapligt dåligt med jobb denna månad hittills. Har skrivit upp mig varenda dag nu månaden ut igen, förutom när vi ska på kryssningen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0