November

Jaha då var det redan november.. tiden går sjukt fort! Har lite bra nyheter iallafall. Först å främst så har jag fått vikariat till den 22 December, känns sjukt skönt även fast det är ganska lite procent, men bara att skriva upp sig i pärmen det så blire bra! Ska upp till resursen imorgon å fylla på lite dagar :)

Fick även tillbaks min lilla bil idag som varit inne på lagning.. Måste tacka Mattias för hjälpen!! Stackarn som får kolla på min bil såfort det är nått haha, men det uppskattas! Så nu slipper jag gå när det blir kallt å en jävla massa minusgrader. Ska dock fortsätta gå så mycket jag kan om jag ska nånstans, nu när jag kommit igång, och det fortsätter att visa minus på vågen :) Snart har jag nått första delmålet!!

Och igår vart det utgång, roligaste helgen på länge måste jag säga! Började redan vid 18 tiden uppe på Granberg för mamma bjöd på mat. Fick även träffa lillplutten Teo som jag inte har sett på typ 1 månad? Fasters lilla älskling! Hade iallafall riktigt trevligt med god mat, vin och babbel. Sen vart det ner på tranan tills dom stängde då vi drog på efterfest. Har inte alls mått så dåligt idag och det är jag glad för haha.

Idag har det varit en lugn och skön dag. Var hem till Elin & Mattias en sväng och hälsade på deras nya lilla kissekatt som va så gosig så! Satt där å prata å greja! Sen har jag varit en sväng till Lelle och nu ligger jag i sängen vilket jag gjort ett tag nu, kollar på how i met your mother och ska strax sova..

NATTINATT.


Kommentarer
Postat av: helena

Har feuda dig nu =) har ingen bild på mig, jag är rätt kass men det gör väl inget =D hehe

2011-11-07 @ 22:38:25
URL: http://nenahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0