Nu kan snön få komma, fast egentligen inte.

Har nämligen fått hjälp av bror Mike att få på vinterdäcken på min skruttiga jävla bil, så nu gör det inget om det kommer lite snö, men den får gärna försvinna fort som fan.

Har inte gjort mycket idag. Fick besök av hannapanna, satt och babblade ett tag. Jag skulle ta en promenad men det vart aldrig av.. funderar om jag ska ta mig en liten nu? fast nja.. jag vet inte. Mörkret är läskigt!  Slängde ihop 2 matlådor också som innehåller en jävligt god sallad.

Ska försöka vara vaken så länge jag kan inatt, vilket inte lär bli svårt hehe.. ska jobba natt imorgon så då läre jag försöka vända på dygnet lite.

Inte länge kvar till kryssningen nu heller! inte helgen som kommer men nästa. Jag börjar redan tagga till och det kommer bli sjukt jävla kul tror jag. Och nått stört kommer absolut hända.. i have a feeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0