Tisdag

Har inte hänt mycket i mitt liv under helgen som varit inte. Förutom att Camilla varit hemma, sov där hela helgen :) Vi tog promenader, var nyttiga, pratade, kollade på Jerry Springer & Cheaters som förr i tiden haha. Har varit en riktigt härlig helg :)

På torsdag så drar vi ett gäng brudar och åker iväg på kryssning. Är en aning nervös faktiskt haha, man vet aldrig vad som kommer att hända! Sen är jag lite orolig gällande vikten också, kommer ju garanterat att gå upp lite.. men ska köra stenhårt med promenader och vara noga med maten när jag kommer hem! Fan såhär länge har jag nog  aldrig stått ut med att försöka gå ner i vikt. Men nu funkar det ju faktiskt den här gången, kan va därför! Har ju faktiskt klarat delmål 1 förra veckan vilket var -5 kg :)

Det går sakta men säkert neråt på vågen som jag skrivit tidigare.. och anledningen till varför jag skriver mycket om det här är för att peppa mig själv lite. För att hålla koll. Har börjat sätta upp mål för veckan nu också för att trappa upp lite. Ska göra några sittups per dag.. inte för att det hjälper så mycket kanske, men bättre än inget. Ska även ta promenader minst 4 gånger i veckan, vilket jag har klarat hittills så ska inte vara nå problem! Och maten såklart, ska bli ännu bättre på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0