Burrrr

Har nyss kommit hem från en promenad med Malin & lilla Linus :) Jävlar va kallt det börjar bli ute nu, fick till och med inviga vinterjackan som jag dessutom fortfarande kan ha haha! Var in en snabbis på prix och handlade lite också. Fick även låna cyckel av bästa Malin så slipper jag gå så långt imorn när jag ska vara på hemtjänsten igen, guldvärt! :) ♥

Nu är även tapeterna uppsatta och bra blev det! Mycket ljusare än förr. Dock trodde jag att mönstrena skulle synas mer, men det här duger finfint det. Med lite tavlor och sånt så ;)

Färgat utväxten har jag gjort idag också, och haft på mig en ansiktsmask så nu är huden babylen hehe. Har haft en riktigt bra dag idag faktiskt. Skulle ha lagat matlådor också men får göra det imorgon, börjar ju inte förens 15.45 så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0