Fredag

Har så ruttet jävla tråkigt just nu, funderar faktiskt på att gå och lägga mig. Men det är väl lika bra det utifall dom ringer imorgon, vilket jag VERKLIGEN hoppas. Har inte jobbat på 8 dagar nu.. svider i plånboken det sen kan jag lova. Skriver nog upp mig nästa helg också om det ska va såhär. Vill jobba så mycket jag bara kaaaan.

Har dock fått lite bra nyheter idag om bilen min. Det går att fixa så den kanske funkar nu snart! Så jävla skönt att iallafall ha bil över vintern hoppas jag :P Och det var väl mig en jävla tur att jag inte tog ett lån nu när det är så jävla lugnt med jobb haha..

Bjuder på en liten bild på mig & Camilla sen förra lördagen eftersom att jag inte direkt bombar bloggen med bilder hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0