LEDIG!!

Är nu ledig idag och imorgon, skönt efter den här jobbhelgen! Var på hemtjänsten för första gången på över ett halvår och det gick faktiskt förvånansvärt bra. Allt flöt på, fast igår var det lite rörigt men det löste sig det med :)

Haft en rikgtigt mysig helg hemma hos Lelle! Hon hade tänt massa fina ljus på fredagen när jag kom haha, sötplupp. Sen har vi kollat på stjärnfallet och fick även se norrsken! Det är så sjukt vackert, och det var en glasklar himmel så man såg alla stjärnor och norrskenet hur bra som helst. Har inte sett norrsken sen jag va liten så det va kuuuul.
Sen har vi myst till det med götta och en massa skratt!

Vaknade 11.30 idag typ? sen kom tapetseraren och spacklade klart och imorgon åker dom nya tapeterna upp, hoppas det blir fint, men de tror jag :) Var ner på stan med Peccis en sväng också!

Nu ska jag bara ligga i sängen hela jävla dagen och knappa på datorn, kolla film och tv för det är jag värd efter den här helgen tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0