LÖNING!

Äntligen trillade lönen in på kontot, så jag har väntat! Sitter hemma hos Amme nu med Amme & Malin. Vi har inväntat lönen och när den väl trillade in så drog vi på Statoil haha..

Idag har det inte hänt mycket inte. Har duschat, varit för lat för att städa men Lelle drog ut mig på en jävla långpromenad och skönt så inihelvete var det. Vart strax över 8 km för mig :) Hade jag gått hem och inte dragit hit så hade det blivit en mil. Ska fan ta 2 lånpromenader i veckan och resten av dagarna tar jag den kortare rundan och nån vilodag, annars blir jag väl sjuk som alltid. Vågen pekar sakta men säkert neråt, så jag är då glad. Som sagt, det får ta den tid det tar, ska INTE stressa och tappa motivationen såfort jag väger mig.

Nu ska jag kolla på film med tjejerna, PUSS.

Kommentarer
Postat av: helena

kämpa på, tycker du är duktig som håller i gång! själv har jag inte tid med att träna längre =/ blir bara en eller två gånger i veckan nu och det känns inte så roligt! men men det vänder väl snart så man har mer tid =) hur går det på jobbfronten då? har du fått jobbat nå?

2011-10-27 @ 17:17:12
URL: http://nenahelenas.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja skaffa en gymkort så vi kan träna tillsammans igen =) ja men va roligt att dom har börjat ringtigen, hamrelund är ett bra ställe det =) det är bra med mig men det är lite mycket nu, men det blir väl mindre snart =) hur är det med dig då?

2011-10-29 @ 11:44:18
URL: http://nene
Postat av: Anonym

blev konstigt nyss =)

2011-10-29 @ 11:44:43
URL: http://nenahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0