Måndag

Vart jobb idag 07.30-16, skönt att det kommer igång igen.. peppar peppar. Somnade som en jävla stock när jag kom hem så har inte blivit nån promenad idag. Om man bortser från till och från jobbet då, men det är ingen lång sträcka inte. Igår var jag iallafall ut på en 5 km promenad, skönt! Bara man har musik i öronen så kan man ju gå hur länge som helst nästan. Dock så stannade jag till på Gärdet och umgicks med syster & Magnus så vart inge mer.

Har nyss lagat matlådor, nyttiga jävlar dessutom! Det vart dragonfisk med broccoli, paprika och lite morötter. Får se hur det smakar imorn nu då :)

Sitter i sängen nu och gluttar lite på tvn och datorn på samma gång, ska alldeles snart krypa ner och försöka sova om jag kan, gjorde ju liksom en alex-vila tidigare...


Kommentarer
Postat av: Helena

Ingen fara =) ja det har varit rätt mycket med skolan och så jobbar man 100 så det har blivit lite mycket åt mitt huvud =) Jo vi letar men de har inte kommit it något hus som är intressant för oss, vi får se hur det går, jag vill ha hus nu =) Trivs du bra i lägenheten än?

2011-11-02 @ 11:11:46
URL: http://nenahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0