Måndag

Håller snart inte koll på dagarna hehe.. Idag har det inte hänt mycket inte. Vaknade vid 09 när Elin skulle upp å göra sig klar för jobbet. Var då INTE igår jag eller Elin sov hos varandra haha, måste ju vara över 1-2 år sen? Kul var det iallafall :) Fick äntligen känna bebisen röra på sig också, bara sisådär efter 27 veckor haha, det va fan på tiden!! Alla andra gånger jag har försökt fått känna så har den blivit blyg, men inte nu inte :)

Efter att Elin pös iväg till jobbet så somnade jag såklart om.. inte bara lite heller. Vaknade 16.20.. fyfan då hade jag fan ångest! Men klev upp och lagade lite mat, sen gick jag ut och gick en promenad med Malin & lilla Linus, å jävlar va kallt det börjar bli ute nu :S Hua..

Sen har jag varit med Amme, Malin & Lelle en snabbis å nu sitter jag här. Ska vänta på att tv4.se lägger upp kvällens "Det Okända" och kika på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0