Onsdag

Vet  knappt vilken dag det är känns det som haha.. helt borta efter nattens jobb, var sjukt trött! Men har fått sova ut idag iallafall, så nu är jag laddad för ett till nattpass :) Ska strax iväg och handla lite. Sitter för tillfället och kollar på blocket efter en ny bil.. det är verkligen helt jävla slut med min. Så jag funderar på att ta ett litet lån så man får sig en skaplig bil som inte går sönder hela tiden.. Måste ju fan ha en bil i vinter. Känner mig redan handikappad! Tänkte först köpa mig en cykel, men det kommer ju suga att cykla på vinter när det är så jävla halt osv.. men jag ska köpa en nån gång för det kan vara bra och ha, men inte just nu :) Klarar mig med mina ben än så länge hehe..

Frågan är vad jag ska ha för bil denna gång? Audi, Bwm, Golf igen, eller nått? JAG VET INTE. jag är så jävla kass på sånt här. Får väl helt enkelt se vad det blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0