Shopping

Har haft en riktigt trevlig för/eftermiddag med mammsen. Vi har varit och shoppat lite i denna lilla håla. Och tro det eller ej, men jag har köpt mina första par skinnstövlar någonsin! Vad har hänt? Jag som hatar att köpa skor haha.. Men jag är nöjd över dom :) Sen köpta jag en jävligt mysig filt, sängkläder och lite smått. Nu är jag luspank igen! Börjar lessna lite på det nu haha.. tur jag äntligen får en BRA lön nästa månad, kommer kännas gött.

Har iallafall nyss kommit hem, ska vila en liten stund innan det är dags att göra sig klar för ikväll. Ska äntligen få festa till det lite. Har ju som sagt jobbat 4 helger på rad.. och igår så ringde dom och ville att jag skulle jobba denna också men det vart ett starkt NEJ där, måste fan få vara lite människa jag å :P Isåfall hade det blivit 6 helger på rad med tanke på att jag ska jobba nästa också.. och det hade jag ingen vidare lust till inte..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0