Söndag

Eftersom att jag varit uppskriven i helgen så har jag inte velat gjort nått speciellt utifall dom skulle ringa, men det har dom fortfarande inte gjort och jag börjar bli smått deprimerad känns det som. JAG VILL JOBBA!!! gaah. Har iallafall skrivit upp mig varenda jävla dag nu månaden ut.. ringer dom inte en enda gång då får jag nå jävla frispel.

Jaja, till något lite bättre. Vägde mig nyss bara för att.. såg att jag gått ner 1,2 kg nu bara ändå, så totalt 2 kg sen jag "började". Har liksom inte ansträngt mig värst hehe.. så jag vart glad och taggad. Ska snart ut på en promenad tänkte jag, medans det fortfarande är ljust ute :) När lönen trillar in så ska jag rensa kylskåpet och fylla med nyttigt.

NU blire promenad, hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0