Tapetsering

På min lediga dag som jag längtat till så ringer tapetseraren och säger att dom ska komma kl 7.. såklart! Men det är väl bara att le och se glad ut. Har dock börjat tveka på tapeterna jag valde.. men blir det dåligt så drar jag iväg och köper egna och klistrar upp! Men får vänta och se helt enkelt.

Var meningen att jag skulle städa och greja idag men jag har varit helt slut. Slutade kl 7 imorse och somnade väl runt 8. Klev upp kl 14 för att försöka vända tillbaks på dygnet lite med tanke på att jag har en delad tur på lördag. Kommer vara dö jag :) Ska strax hoppa in i duschen sen plocka ihop lite iallafall så det inte ser så hemskt ut imorgon när dom kommer. Är inte så mycket att städa ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0