Tisdag

Ja då har helgen gått och jag har varit ledig i 5 dagar nu. Börjar få lite panik faktiskt med tanke på att det inte blir så mycket timmars jobb denna månad. Dom har inte ringt nå för det är så jävla lugnt. Jag HOPPAS att dom ringer imorgon iallafall så man får lite timmar, annars vettefan hur jag ska klara mig i december. Men det är väl typiskt det.. varenda jävla december oavsett vad man gör så är man luspank.. usch.

Sitter för övrigt och har riktigt jävla skit tråkigt. Har suttit och funderat på en promenad i flera timmar, men jag kommer inte på nånstans jag kan gå. Är ju så jävla mörkt så jag vill gå där det finns lampor och det ska inte vara för långt bort. Ska börja använda min stegräknare också så blir man kanske mer peppad på att gå! 

Fast nu tror jag fan att jag kom på en liten sväng jag kan gå hehe.. hörsheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0