Vilken tur man har då!

Tapetseraren kom nyss, så sa hon att det finns helt nya tapeter som kommit ut och frågade om jag ville byta tapeter, och självklart sa jag JA! Har ju ångrat tapeten jag valde, speciellt den till köket, så det ska bli skönt. Trodde det var för sent att ändra jag hehe.. men nu kanske det till och med blir bra. Har dock inte sett dom nya än, men hon sa att dom var betydligt mycket finare och bättre än dom gamla :)

Inatt hade jag så jävla svårt att somna och att sova bra.. gick och la mig vid 12 och somnade väl inte förens 3 och sen vaknade jag varje timme fram tills klockan ringde 06.30. Var bara att stiga upp och plocka iordning det.. Måste verkligen försöka vila en liten stund sen.

Ikväll så ska jag hem till Lelle och crasha där hela helgen, gullepluppen som hon är! Ska vara på hemtjänsten hela helgen och blir lite drygt att gå från Framnäs ända dit bort fram och tillbaks hela tiden, och speciellt när man har en delad tur också.

Kommentarer
Postat av: amanda

Men vad bra då!!! Hoppas det blir fint.. Hälsa Lelle da :) Puss, älskar dig!!

2011-10-07 @ 09:19:48
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0