Höst, kära höst!

September är här och likaså hösten. Jag ÄLSKAR hösten, så jävla skönt ute, mys med regn, mys med koftor och allt möjligt. Var ett tag sen jag skrev nu, men har inte gjort något speciellt heller.. har mest jobbat och jobbat. Detta blir min andra jobbhelg, trodde att jag var ledig 2 helger på rad sen, men måste ha kollat fel för det var jag då inte :( Får ta dom helgerna i oktober istället hehe.

Och bilen min verkar vilja ge upp den med.. det går att köra den men jag vågar fan inte utifall det skulle bli fel när jag kör, skulle ju vara det värsta det haha. Så nu har jag börjat promenera till och från jobbet, vilket inte alls är så långt, men skönt med frisk luft innan och efter jobb, och lite liiite motion :) Och måste faktiskt säga att jag redan börjat bli piggare av mig.. visst, jag sover fortfarande en skvätt efter jobb, men är inte alls lika trött på dagarna. Har också börjat lära mig laga lite mat, så har inte ätit ute nå nästan.. 1 gång denna månad och det blir den sista också. Tror det var 2 gånger förra månaden? KLAR förbättring! Åt ju fan ute jämt förr.. Slut med det nu och minus ska det visa på vågen.

Har myst ner mig i soffan nu och kollar på tv, ska snart hoppa i säng då jobb väntas imorgon också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0