Måndag

Jag förstår inte varför jag vaknar sjukt tidigt när jag väl äntligen är ledig? Det är som att kroppen är inställd på att vakna tidigt haha.. men lyckades somna om iallafall å vakna för en timme sen ungefär.

Vägde mig idag också igen.. och vågen pekar neråt! Fan vad glad jag blir. Även fast det går sjukt sakta så har den inte pekat uppåt en enda gång hittills, huvudsaken det. Kan ju inte begära så mycket heller när det mest blivit korta promenader och ingen större ändring på kosten.. förutom att jag knappt äter ute längre! Har gett mig fan på det här nu, och det får gå hur sakta det vill, bara jag inte går upp ett gram!

Idag blir det inte så mycket att göra inte.. ska väl städa lite, ta en dusch å sen gå ut på en långpromenad med Malin kanske? :) Sen strax före 12 så ska jag fan gå till Statoil för då trillar lönen in på kontot, oooh så jag har längtat!

I helgen hände det inte så mycket heller, jobbade så gick ju inte att göra nå precis hehe. Men fick umgås lite med Camilla som va hem i helgen! Måste åka dit nått tag å hälsa på, nu när det inte är så jävla långt bort :)

Kommentarer
Postat av: helena

du är duktig, kämpa på! du får följa med mig och träna någon dag tycker jag =) va längesen det nu!

2011-09-29 @ 20:51:36
URL: http://nenahelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0