Onsdag

Jäklar vilken natt det var på jobbet.. den var lugn men fysatan va trött jag var. Brukar inte alls vara sådär trött. Hade till och med påsar under ögonen imorsen, och det har jag fan aldrig haft. Men det rullade på bra.. förutom att en liten tant skrämde skiten ur mig. Gick in till henne på morgon rondningen och verkligen smöög in i hennes kolsvarta rum, kollade i sängen och såg att den var helt tom! Tänkte "Nej, vart fan har hon tagit vägen då?!" så jag vänder mig om och ska gå ut och ropa på dom andra, jag hoppar till som fan och är precis till att skrika mitt dödsskrik, då ser jag henne sitta längst in i hörnet i en fotölj å bara glo på mig, sa inte ett ord, mörka kläder hade hon så såg ju bara hennes huvud som såg ut att sväva haha! Fyhelvete vad rädd jag vart. Hjärtat slog fan 200 slag i minuten i en halvtimme typ.


Kom hem strax efter 7 imorse och somnade som en stock, borde egentligen ligga och sova nu också, men måste kliva upp så jag kan somna ikväll, börjar ju 7 imorgonbitti.

Idag blir det inte många knop inte.. ska ta mig en dusch, laga matlåda och kolla på film typ. Försöka ta mig en promenad senare kanske :)


Kommentarer
Postat av: Malin

hhahahahhaha jag dör

2011-09-14 @ 18:56:46
URL: http://salamipunchrulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0