Tisdag

Idag fick jag besök av bästa Elin! Inte så ofta man hinner träffas nu när båda jobbar, jobbar ju oftast olika! Skulle känna lillbäbisen sparka igår, men såklart när jag ska känna så slutar lillen sparka haha.

Var ner på jysk och kollade lite också.. vill verkligen ha min lön nuuu! Är långt ifrån klar med lägenheten. Måste skruva upp hyllor och tavlor, köpa skohylla, tv bänk, tv, soffa, å lite småsaker. Måla väggarna vill jag kanske göra också, och staketet utanför. Blääh. Men trivs, det gör jag :)

Har nyss lagat matlåda och ska strax lägga mig och vila en stund innan nattpasset börjar.. älskar att jobba natt! Har en skön vecka framför mig iallafall.. jobbar 7-14 tor & fre sen ledig till tisdag, wohoo. Behövs efter den förra mördarveckan.

Näe men vila lite nu, pösshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0