Torsdag

Gud va seg jag blivit på att blogga då hehe. Men händer ju inte så mycket annat än jobb i mitt liv just nu. Sitter iallafall och kikar på Idol nu och ska strax hoppa in i duschen! Har nyss varit ut på en härlig promenad med Malin, så skönt att vi bor nära varandra och att hon tycker om att gå ut och gå, är ju så tråkigt att gå själv! :P

Är slut som människa idag.. dagen började med att jag sov över, sen har jag varit slut sen dess haha. Fick jobba över igår på en annan våning dessutom, jag & en till vikarie var det.. och FYFAN säger jag bara. Hade sprängande huvudvärk när jag kom hem, och dessutom sjukt ont i rygg och fötter. Ska lägga mig efter duschen så jag får sova några timmar iallafall. Sen blir det heeeelg! Har inte haft en ledig helg på hela jävla månaden, så ska bli sjukt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0