Bakis.se

Idag har man ju varit skapligt bakis då hehe. Men det har ändå varit en trevlig dag. Fick oväntat besök av Anja & "lilla" Eddie tidigare idag, riktigt trevligt vare! Längesen man träffade henne :) Snackade ett tag sen drog hon. Då sov jag en stund, eller ja rättare sagt 4 timmar haha. Drog iväg och handlade när jag vaknade sen fick jag även besök av Luva & Rickard :) Kollade på tv och chillade baaaH!

Igår så var jag, Amme, Magnus, Pappa & Magnus på Granberg, spelade spel och drack lite! Jävligt trevligt det med måste jag säga. Sen runt halv 2 pös jag ner på tranan en sväng sen hem.

Nu sitter jag här och skulle väl egentligen ha hoppat in i duschen, men känns som att det är lite för sent för det nu. Tar det imorgon bitti istället! Ska kika på film snart tänkte jag :) Imorgon ska jag på stan och kika runt lite, får se om jag hittar nått sköj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0