Bladibla

Får nå fel.. som vanligt så kan jag inte sova i tid, det är helt jävla omöjligt. Men när jag väl somnar så kan jag sova hur länge som helst! Och vilar jag så kan jag inte somna, vilar jag INTE så kan jag inte heller somna. Längtar som en jävla idiot tills sommarvikariatet börjar, för då kan jag fan somna hur jävla sent jag vill, även fast jag är ledig. Är uppskriven imorgon, så klockan ringer kl 06.00..shoot me. Skulle egentligen ha jobbat idag, men min telefon har ballat ur hela jävla dagen idag. Ingen mottagning nånstans, fast sms gick att skicka och ta emot, men det gick inte att ringa eller ta emot samtal. Så blev utan jobb idag.. jävlar om det är likadant imorgon. Grr...



Ska väl dra igång en film och försöka sova igen då.. kommer väl somna runt sisådär 4 tiden tippar jag på. Tänkte kolla på Despicable Me igen. Kollade på den igår och den var så jävla bra! :) Älskar sånnadär filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0