Bloggbyte?

Jag funderar på att byta till bloggplatsen, men vet inte om jag orkar bry mig så mycket? haha.. har ju bytt blogg ett antal gånger sen jag började med bloggandet så att säga. Aj will think abuuut it.

Har varit en trevlig dag idag annars! Vaknade sent haha.. men lagomt till tvätt tiden började kl 16 iaf.. släpade med mig all tvätt till tvättstugan och laddade 3 maskiner och hade i medel och så, sen trycker jag på startknappen på alla 3 jävla maskiner och INGEN funkar?! Fick nå jävla fel, ringde Malin så hon fick komma å kolla å prova, men samma sak där. Så jag tog ur all jävla tvätt och gick hem igen.. sen hade Jimmy gått ner å provat, ja då funkade alla jävla maskiner helt plötsligt :P men då orkade jag inte bry mig så jag bokade en ny tidp å onsdag.. funkar det inte då så får jag väl gå som ett jävla slusk i England då :P

Efter det så duschade jag och plockade ihop det värsta här hemma, sen fick jag sällskap till Coop av Malin som hjälpte mig panta typ 100 flaskor haha..Handlade lite och gick hem hit och bakade en hallonpaj som jag sen bjöd Malin på :) Sen visade jag henne massa gamla bilder som jag har på datorn, så vi fick oss några skratt iallafall ;) haha. Tack för besöket! ♥

Nu ligger jag i sänge och ska väl sussa.. jobbar 11.45-16 imorgon (haha) sen är jag leeedig och ska packa å dona tills vi åker :) iiih längtar som en JÄVEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0