Good day!

Har haft en riktigt fin dag faktiskt. Efter att ha vaknat ur 16 timmars sömn så var jag pigg å gla! Det behövdes med tanke på att jag var vaken 30 timmar haha.. Var till resursen och hämtade sommarschemat, och fyfan vad nöjd jag är!! Kommer bli en härlig sommar har jag en känsla av. Jobbar 2 helger på hela sommaren, vilket innebär att jag är ledig alla roliga helger ;) Plus att jag är ledig när vi fyller år, hehe. I LIKE!

Efter det så vart det ner på stan med Hanna och kikade. Fikade lite på Roy's och sen for vi vidare till Dollar där vi fick idén att bowla hon & jag! Riktigt trevligt vare :) Får bowla fler gånger tycker jag.



Efter det så åkte jag hem till Elin, Mattias & Agaton och sa hej. Fick gosa med gopluppen också! Satt där och pratade och hade trevligt :)

Nu har jag precis kommit hem efter att ha hämtat Amme på jobbet och hälsat på Lelle en stund så snart ska jag skutta i säng och hoppas på att få sova inatt. Är uppskriven imorgon så hoppas på att dom ringer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0