Granbo - England

Sitter i Granbo för tillfället, blev att jag sover över här inatt så jag kan lämna bilen här. Har ju liksom inte hyrt en parkering hemma än haha! Kanske på tiden å göra det känner jag.. Har tagit med mig all packning och snart ska jag färga håret och packa ner det sista sen försöka få någon timmes sömn, för sen pyser vi till älskade England! Har packat så lite som möjligt i väskan, bara det nödvändigaste. Väskan väger nu 7 kg, så det innebär att jag har 13-16 kg shoppingutrymme ;) heheh..

Jag ska försöka vara duktig på att knäppa bilder när vi är där, men har ju bara min mobil att knäppa med och det suger ju.. kanske hittar en billig kamera där borta så det blir lite bättre bilder iallafall :) 

Ni får ha det så bra här hemma i rövsverige!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

INTE NÅ AVIS! INTE ALLA!!! HRMPF....

2012-04-26 @ 00:29:15
URL: http://ebrownie.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu tycker jag det gått väldigt lång tid sedan du skrev sist! ;)



Tack för idag förresten <3

2012-05-17 @ 20:05:23
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0