Hallonpaj!

Slängde ihop en hallonpaj för en liten stund sen för jag vart så sjukt jävla sugen på det. Har aldrig gjort en jävla hallonpaj, men fan så god den vart! Känner att det blir för mycket sockergrejer nu, men det är den tiden på månaden om man säger så, haha! Snaart får jag mitt gymkort, då jävlar ska jag lägga upp ett schema så jag kan träna 3-4 ggr i veckan. MINST. Har på sista tiden om nätterna fått ett jävla sug för att träna som en jävla idiot. Borde finnas ett gym här som är öppet 24/7 tycker jag :P



Hallonpaj!!

Sen har det väl inte hänt så mycket idag egentligen. Åkte till Granbo och skulle byta däck på bilen men däcken var så jävla sliten så var ingen idé. Brorsan hade däck som jag kunde få ha :) Åker till Arbrå imorgon så skulle han hjälpa mig.

Eftersom att det inte vart nå däckbyte så städade jag bilen istället. Var ju väääl på tiden haha! Har fan städat den 1 gång sen jag köpte den så de va ju en aning skit i den..Nu är all jävla glas splitter borta också, skönt!

Sen åkte jag & Amme och hämtade Magnus och drog ut och skulle kika efter björn, och inte fan såg vi nån björn inte, som vanligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0