Långfredag

Ja men jag kan ju verkligen tala om att den här dagen varit lång. Har varit en helt totalt jävla värdelös dag måste jag säga. Var uppskriven idag, men blev inte inringd, så nu har jag varit ledig i en vecka. Börjar bli lagomt rastlös :) jag somnade iallafall om och sov till 14 typ? somnade ju inte förens vid 4 tiden som vanligt.. klev upp, färgade utväxten, lagat matlåda och nu har jag legat i sängen ett par timmar framför dator & tv.

Provade iallafall att färga håret med en ny hårfärg.. eller ja, ny för mig iallafall. Stark blondering och med i paketet så låg det 2 påsar efterbehandling som var silverschampo antar jag? Så nu slapp man att utväxten vart gul som vanligt. Det räckte med en av påsarna så då kan jag ta den andra när det som är i nu har sköljts bort ;) Nu jävlar är håret ljust..



Ska väl tanka hem en film och glutta på och försöka sova i tid. Kommer vara jävligt skönt att inte vara bakis hela helgen iallafall. Imorgon väntas jobb 7-13 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0