Onsdag

Vart inge jobb idag heller, och lite tur i oturen var väl det. Lyckades inte somna inatt heller. Fattar inte vafan som är fel? men fick iallafall en delad tur imorgon och ett pass på fredag! Vill jobba så mycket jag bara kan nu så jag kan spara spara & spaaara pengar!

Näe nu ska jag sätta igång och storstäda så det går att vara här hemma. Ser ut som ett jävla bombnedslag för tillfället.. hua. Kommer bli roligare att städa när man får iordning här nån jävla gång. Snart så har jag iallafall en ny soffa så jag slipper min minimala skitsofffa haha. Ska nämligen få köpa Elin & Mattias gudomligt sköna soffa! :) Och i helgen så ska jag försöka få upp hyllor och tavlor som jag har ståendes här, så det kommer nog bli braaa!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0