Alexandra Rapadoupoloppidos?

Vaknade för en liten stund sen av att jag fick världens hick-attack.. hur jävla ofta vaknar man av hicka då? Inte nog med det så hade man en sån där dröm som man inte vill ska ta slut. Drömde om min drömkille nämligen haha. Sjukt snygg var han! Hette typ Rapadoupoloppidos i efternamn, men det kunde man bortse från med tanke på utseendet heh ;) Körde även över han med mammas blåa Peugeot, men han överlevde! Sen skjutsade jag hem han och där vaknade jag..
 
Ligger och glor på tv nu och ska väl försöka somna om en liten stund. Ska ner på stan idag med Lelle och kolla efter ett par mjukisbrallor. Har fan inte använt mjukisar på skitlänge nu, vettefan vart mina gamla tagit vägen? Men läre ha ett par när jag går ut och går, är inte så skönt att gå i jeans leggings precis.
 
Har hittills varit duktig med promenaderna..
Söndag - 1h & 20 min
Måndag - 1h precis.
Tisdag - 1h & 40 min
 
Blir väl en ikväll också hoppas jag på! :) Riktigt skönt ute på nätterna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0