Fredag!

Sitter och har sjukt tråkigt just nu, ska hoppa in i duschen och försöka laga till en matlåda, ska jobba natt hela helgen! Söndag blir sista natten.. vill inte! Har trivits som fisken i vattnet på Hamrelund. Men hoppas på att få komma tillbaks snart :) Vart uppringd av resursen imorse iallafall, fick ett nytt vikariat på Karlslund! Där är det sjukt längesen jag va nu så det ska bli kul. Fick hela september månad! Dock inte 100 % men jag klagar inte, får skriva upp nån exta dag i pärmen om det behövs hehe.
 
På tal om mat så har jag kommit på att jag är sjukt kinkig när det gäller olika saker.. eller ja det har jag vetat länge men ändå. Sjukt att jag är 23 och det är hur mycket som helst som jag inte ens har vågat prova äta än. För typ 1 vecka sen så åt jag sparris för första gången. Men jag är sådär, ser det äckligt ut så äter jag det inte haha. Ärtor, majs, oliver, svamp och räkor/havsdjur äter jag inte och kommer nog aldrig göra. Förutom vissa fisksorter då.

Tomater äter jag till viss del.. måste gröpa ur slemmet innuti så äter jag själva "skalet" eller vafan det heter. Lök äter jag bara om det är grovhackat och i någon maträtt. Äter ingenting som är starkt, men borde göra det.. tydligen bra för matsmältningen eller nått? Blä för vissa saker alltså :)
 
Inte har jag fått någon kallelse till öron, näsa, hals mott. än heller.. får snart ringa och fråga vad dom håller på med. Vill inte vara trött längre!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Jag hatar också ärtor, oliver, svamp och så... Tomater är väl inte det godaste i min värld, men förr kunde jag inte äta dem alls så det går framåt. Och fisk har jag också allmänt svårt för ibland. Räkor åt jag inte förrän jag var över 18, haha. Majs drog också ut på tiden. Så vi är nog rätt lika, du och jag. ;)

2012-08-28 @ 12:08:39
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0