Laxxx

Tänker skriva och lägga in bilder på lchf aktig mat som jag äter här så ofta jag kan, så att jag själv håller reda på och ser vad jag äter förnått. Så om ni inte är intresserad av det så är det bara strunta i det, hehe.

Till Lunch idag så vart det philladelphialax med gurka, sallad, fetaost, haloumi och bladspenat. Vart sjukt gott faktiskt! Sen har det blivit 2 mellanmål, morot första och andra så vart det en banan.
 
 
Nu på kvällskvisten så har jag varit hos Amme & Magnus och kollat på film, kom hem för en liten stund sen och har packat lite.. drar ju till Orsa imorgon över helgen och hälsar på Camilla, blir kul det!! :) Har slagit mig ner i soffan nu och gluttar på tv apparaten, somnar när som helst känns det som.

Kommentarer
Postat av: Helena

ja men jag håller med, och nu har jag inte varit iväg på så länge så då är det skönt att ha med sig någon =) ja men vi bokar zumba någon dag!

Höres på luren då =)

2012-09-01 @ 23:48:43
URL: http://nenahelenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0