Lchf

Har kört igång lite med LCHF nu, ska försöka göra så gott jag kan! I helgen kan det bli svårt, med tanke på att det blir lite alkohol hehe, men efter helgen så. Ska även hoppa hopprep lite varje dag, har kört typ 80 hopp idag haha.. får börja sakta men säkert. Har inte hoppat sen segersta typ? Å det ni, var jävligt många år sen de. På den tiden var man ju proffs! Det var det enda man gjorde på rasterna, och spelade röv då såklart :) haha.
 
Är hundvakt åt lille Olle just nu medans Lelle är på begravning. Än sålänge går det bra.. förutom att han lägger av dom äckligaste fisarna jag någonsin skådat.
 
 
 
Dagens frukost: Gurka, stekt ägg, stekt Haloumi (svingott!!), Avokado & en hallon/banan smoothie :) MUMS!
 
 

Kommentarer
Postat av: helena

Du får börja träna med mig med =) jag måste komma igång igen och då kan vi peppa varann och träna =)

Du kommer klara det här galant iaf!

2012-08-30 @ 21:02:13
URL: http://nenahelenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0