"semester"

Har en veckas ledighet framför mig nu innan mitt andra vikariat börjar. Känns skönt. Behöver lite tid att fixa med grejer och vända tillbaks dygnen framförallt, haha. Ska ta tag i städningen här hemma den här veckan och verkligen grovstäda varenda liten vrå som finns. Garderoben ser ju ut som ett jävla bombnedslag, om ens det. Kan inte ens ta ett steg in i klädkammaren för att det ligger saker precis överallt!
 
Hösten har äntligen kommit också.. yey! Jag älskar verkligen hösten. Så jävla mysigt med eller utan regn :) Jag är ju dessutom en jävla svettlök så svalare grader passar mig utmärkt hehe.På tal om svett så köpte jag mig ett hopprep idag, tänkte att jag skulle hoppa en stund varje dag! Blir ju LITE träning iaf. Plus promenader då.. och nu har simmhallen öppnat också, så ska ta mig några turer i poolen :)
 
På fredag så blir det nog Orsa för min del. Hälsa på my partner in crime aka näcken, som jag inte gjort än! Supa, kolla snygga killar, dega och ja.. som vanligt med andra ord haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0